İSTANBUL BAHÇELİEVLER İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim İşlemleri

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atananların Belge Teslim İşlemleri

 Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemleri esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir.

 

1. Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas(mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b.) belgelerin aslı

2. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

3. Mal bildirimi (Müdürlüğümüzden temin edilecektir)

4. Elektronik başvuru formu

5. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi

6. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

7. Güncel tarihli adli sicil kaydı belgesi

8. Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için E-devlet üzerinden çıktı alınabilir.)

9. Kimlik fotokopisi (1 adet )

10. İş bankası Yayla şubesinden açılacak maaş hesabı belgesi.

 

Not : Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturması tamamlandıktan sonra yapılacaktır.

 

          KARARNAMESİ GELENLER MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE ARANACAKTIR.

 

 

Şirinevler Mahallesi Barbaros Caddesi No11/4 Hükümet Konağı Kaymakamlık Kat 4 Bahçelievler / İSTANBUL - 0212 442 25 41 0212 442 25 42

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.